Bestaat goede Handcreme?


 

Ja! Goede handcrème bestaat!

Nu ik weet welke ingrediënten ik het beste kan vermijden, hoef ik minder vaak te smeren, en voelt mijn velletje weer superzacht.

Ik kijk nu kritischer naar mooie felle veelbelovende verpakkingen, het gaat uiteindelijk alleen om de ingrediënten!

 

 

 

Mijn Favoriet

Het liefst haal ik al mijn producten ouderwets uit de winkel ipv bestellen via internet. Dit doe ik alleen als het niet anders kan. Daardoor noem ik voornamelijk producten welke makkelijk in de stad te koop zijn:


  • Mijn favoriete Handcreme is van Decubal, deze is te koop bij Holland en Barrett (vroeger De Tuinen). Hier een link naar de Handcreme van Decubal Een wat dikkere crème welke iets langzamer intrekt, maar wel doet wat een crème hoort te doen. In deze crème zit Glycerin, dit zorgt voor hydratatie.

Holland & Barrett heeft geregeld goede aanbiedingen zoals 2e product voor één euro.
Onlangs heb ik weer flink ingeslagen.


  • Een andere goede crème is van Dermolin, hier zit ook glycerin in en is o.a. te koop bij de DA.
  • Het assortiment van Neutral is ook uitgebreid, ik zag Handcrème!! Deze crème bevat geen schadelijke stoffen, en de volgende goede: glycerin (hydratatie), panthenol (vitamine B5: barrière-herstellend) en tocopherol (vitamine E: antioxidant). Ik gebruik deze nu sinds kort en ik moet zeggen dat hij erg snel intrekt, een nadeel is dat deze niet echt lekker ruikt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volg mij!

Volg mij ook op social media:
Twitter: @ELeefstijl
Instagram: ellensleefstijl.
Facebook: Ellen's Leefstijl
Hier plaats ik preview-foto's en andere berichten dan op mijn Blog.